cola o kakor

Hjälp vad mycket vi har käkat idag, Oskar och jag! Frukost, kakor, cola, kinamat, friterad banan och glass, cola, cola, cola, och ikväll blir det chips och dipp. Jag återkommer med min viktökning senare. Just nu sitter vi och nördar följande: wow, visa install, adobe premiere,  och snart Utorrent! (Ska ladda ner laglig musik.)

Idag har varit ett mysdag som var efterlängtad. Runt två tiden idag så testade vi Bennys nya grej också, en "bubbel skärm" hur nice som helst, där ska vi spela The Sims 3 dygnet runt sen på sommarlovet!

Tillbaka till verkligheten

.. Jag ska göra en demo till Parfymeri Pia på krämaren så att jag kanske kan tjäna lite pengar till jul, och så har jag bestämt mig för att inreda mitt rum med rymdtema, kommer se kul ut. Jag tänker mig en 11 årings pojkrum med startrek bilder överallt ungefär. På tal om ingenting också så öppnade vi en kokosnöt igår och blev bjudna på massa alkohol av mamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0