Kroppar alltså!

När jag vaknade idag så var jag jätteglad och pigg och jag och Karin låg och låtsats pratade med fyllon i köket. Sen när hon gick, och när jag och Oskar blev ensamma och började vakna så vände allt. Idag är en stor jävla skitdag! Jag har för det första ONT i hela kroppen, seriöst överallt. I tån, i benen, i magen, i nacken, ryggen, revbenen, axlarna, örat, ögonen, ja, till och med i ögonbrynet(!). På kanten av det så känner jag mig jättetrött, seg, tråkig, arg och ledsen. Järnbrist FTW!

Nu ska jag ladda ner  musik (lagligt :*) med mitt sega internet så att jag kanske kan få lyssna på lite nya grejer! Hoppas Winamp fungerar nu bara annars så blir jag sned. Kul också att min s.k. dongel kopplas ut och in av sig själv så att man får starta om internet var fjärde sekund.

Okej!

/Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0