Ölemöle.

Idag vaknade jag upp hos min kära vän Louise, hon har stått och sminkat sig i ungefär en timme nu så jag gosar med hennes dator. Jag börjar egentligen kl. 10:15 men funderar på att skippa svenskan och komma efter lunch istället, och kommer nog göra så.

Igår så käkade jag och Louise på La Baguette med Karl, Isak och en kille som hette Samuel. Enligt Lollo så hade han snygg mage. Dock så var det bara Karl som käkade. Sen hänge vi inne på Najs Prajs en stund. Efter att vi splittrats så gick jag och Louise hem till henne och sov, vid sju-tiden så kom Juffe dit och var osocial med oss. När vi började bli så där lagom trötta alla tre så hamnade vi i sängen allihop, där låg vi och garvade ett bra tag. Jag och Juffe hade världens sex-diskussion och Louise skrek typ "TYSTA! TYSTA!". Dom är mina älsklingar haha <3

Sen så slaggade jag och Lollo hemma hos henne, vi gjorde pommes och drack julmust. Vid kl. 11 så drog vi ut täcken på balkongen och satt där, Louise rökte och jag käkade godis. Kvällen avslutades med telefonsamtal med Coffe, vi hade typ någon skum frågesport. Sen vare godnatt typ kl. 2.

Nu står Louise mamma och skriker på henne utanför toaletten och jag ligger i sängen. Louise buss går om 3 minuter, knappast att hon hinner.

/Karin

Kommentarer
Postat av: Linda

Låter asmysigt!! :D

2008-12-05 @ 11:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0