7 månader!

Nu har jag bott hos Oskar hela helgenn och idag, söndag, är inte vilken dag som helst! Idag har vi varit tillsammans i 7 månader, det är ganska mycket!

Fredag: No school! Oskar hade matlagningsdag så vi gjorde en skitsmaskig pastasallad.
Lördag: Gick och pantade burkar, 100 burkar! Åt på Burger King, spenderade en del tid på Game :) Sen frös jag ihjäl för jag hade ingen jacka på mig! På kvällen kollade vi på The Condemned, och på animerade versionen av Rocky. Ni vet den där hunden som brukar vara i tidningen? Bland serierna? Det var lite småkul. Sen blev det till att duscha och städa rummet. Sen kunde sova!

Idag Söndag: Det blir nog bara till att slappa..

Puss på Oskar, och puss på helgen!

/KARIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0