Bio

Idag så känner jag mig inte så pepp på skolan med engelska prov och allt vad det innebär. Men efter det så ska jag dra upp på stan runt klockan 18:00 och gå på förhandsvisning av en ny film: sex drive. Låter inte som min sorts film, men jag får väl hoppas på det bästa!

I går fick jag 200:- av mamma och en resturangchansen kupong på Hellas så kanske tar jag och Oskar en rejäl utekväll, eller kanske inte, han är ju sjuk. Hur som helst, pengar suger för jag får bara "spara ångest" hela tiden, jag vill egentligen inte köpa någonting eftersom att jag vill spara tills jag hittar någonting jag verkligen vill ha. Men det är svårt.
Men bio blir skojigt!


/Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0