Fåglar och snö

(Måste bara säga att det var galet gulliga bilder på er Karin!)

Kommer inom kort på bloggen:
*Bättre bilder då jag får tillbaka min systemkamera den här månaden!
*Snyggare layout? [vi får klura på det Karin så vi tillfredställer alla våra tusentals läsare!]

Trevligt var det på stan idag förresten, och jag + Oskar hittade varsitt par råballa skor på Entertainment för 149:- paret (ord. pris 700:-) efter skohandel så gick vi till Elisabet, men på vägen dit så svängde vi in på tropic zoo och kollade på fåglar. Vi såg en jättefin klasblå undulat (inte turkos) som vi blev lite kära i, och kanske får den ett hem med oss. Jag hoppas det, fåglar är ju underbara djur, som man blir lycklig av bara dom öppnar munnen. Sen kom då snön, det var ganska stora romantiska flingor som fastnade i vårt hår. När vi kom fram drack vi kaffe, och Oskar klippte sig när jag hade gått till Julia. Jag och Julia pysslade lite mer grejer till marknaden, och vi planerade både priser och mer ideer. Imorgon ska jag vara hemma från skolan, jag tror att jag har drabbats av en rejäl blåskatarr såhär till vintern. Har jag tur däremot så kommer Oskar till mig på kvällen och då ska jag krama honom tills han tvingar mig att sluta.

Just ja, jag får inte glömma att nämna att jag målade en alkis-tomte på ett av julkorten. Först till kvarn på julmarknaden säger jag bara!

/Linda



Kommentarer
Postat av: Karin

Så du kommer inte till skolan imorgon? : ( då skippar nog jag också

2008-11-19 @ 20:32:55
URL: http://kloa.blogg.se/
Postat av: Oskar

Bästa bästa! BÄSTA!

2008-11-19 @ 23:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0