Myskväll ensam

Hela dagen har jag bakat och lagat mat. Jag kände mig så gammal att jag var tvungen att slå på datorn och kolla på en dokumentär film "världens farligaste drog" som handlade om metamfetamin. Det är konstigt hur folk ens kan vilja ta det, att det är så populärt,  när man tittar på konekvenserna. Jag blev lite rädd när dom också berättade hur enkelt det är att tillverka (ja, odm visade HUR.) Sen efter det blev jag lite rädd för mina egna tankar på att tjäna pengar på det, haha.
Men jag skulle aldrig vilja sälja sånt skit och förstöra folk, inte ens för flera hundra tusen.

Jag vaknade i natt av att ha haft ännu en jobbig dröm om att Oskar inte tycker om mig längre och att han gör slut. Det är så jävla jobbigt för jag tror att det är så, enda tills jag sitter med min skål Weetabix och vaknar till. Då slutar jag vara ledsen, för jag vet att han fortfarande finns för mig<3 Nu saknar jag honom mer än någonsin också men jag ska inte störa. Han har boys night out! Haha

Skådebröden blev ganska bra, och jag kläckte en ny ljusstake idé som jag tror kan sälja ganska bra. Dock vet jag inte om det blir någon marknad imorgon eftersom att Julia inte svarar, men det gör ändå inte så mycket i så fall eftersom att det tydligen aldrig går så bra den första söndagen. När jag stoppade in den sista plåten p å45 minuter i ugnen så satte jag mig vid synten och tro det eller ej, men jag satte hela hallelujha! (Väldigt goda nyheter.)

När mamma kom hem idag klockan tre påminde hon mig om att jag har fått in studiebidraget, hur kunde jag glömma det? Nu kan jag alltså sätta igång med att köpa julklappar!  Jag har redan planerat det mesta, men jag vågar inte nämna någonting här eftersom att det finns en risk att någon av alla hundratals läsare känner min familj?

Slutligen så vill jag bara berätta för mig själv och FRA att jag sak ha myskväll ikväll med massa onyttiga grejer som jag hittade hemma så att jag blir ännu fetare och ännu olyckligare utan min världsbästa pojkvän!





/Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0