Ny fräsch design!

Vem kan säga nej till den nya, himlablå designen som jag och Karin har kämpat så hårt för?
Just nu sitter vi och fikar på varsin väldigt mättande bulle och funderar på vad det var vi skulle ha prov på i företagsekonomin om en si så där 15 minuter. Lite sent påtänkt kanske men strunt samma. Den här håltimmen har jag spenderat på att lägga till en besöksräknare på framsidan av bloggen, jag blev ganska nöjd!

I går kväll så tittade jag och Oskar som sagt på biofilmen SEX DRIVE. Den var väldigt skruvad humor och det var mycket bröst och sexskämt. Efteråt så träffade vi Karin och Oskar på stan, när vi var påväg mot MAX. Vi käkade lite snabbmat och lika snabbt tog vi bussen till brickebacken och kollade på insider.

Det var ett repotage från någon konstig stad högt upp i Sverige där det var ett grannbråk som hade pågått i 20 år, och som har lett till misshandel, hot och förstörda byggnader. Det var sjukt i alla fall och Oskar låg och svor över att vi inte slänger ut som ifrån Sverige.

...Och nu tillbaka till verkligheten, jag måste skriva provet (6 min kvar!)

/Linda

Kommentarer
Postat av: Elin

kap 1-3 ;)

2008-11-27 @ 18:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0