SEGT med skola!

Vaknade väldigt tidigt imorse hemma hos Julia, och vi gick upp på stan (25 minuter) i snöstorm vid åtta tiden, och jag trodde seriöst att jag skulle dö av köld! Sen kom vi fram till bussen i alla fall och jag dog i väntan på den. Måste ha varit -20 grader eller något sånt. På buss nummer 16, som för övrigt var fullsmockad så träffade jag Mimmi för första gången på flera månader. Vi pratade lite strunt och sen gick jag av vid västra vintergatan för att hälsa på Oskar så där på morgonkvisten.

Dörren var upplåst så jag öppnade bara och möttes av världens mest chockade ansiktsuttryck från Oskar. Haha, han satt och gjorde musik och så kollade han till så står det en snögubbe i dörröppningen! Klockan 8:40 drog vi till skolan och jobbade matte, urtråkigt och alla andra ämnen vi har haft idag, och ska ha är gråta-ämnen. Jag orkar snart inte mer, om vi inte har lov snart så hoppar jag fan av, jag vill också ha ett liv!

/LINDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0